تهیه گزارش از مجموعه صنعتی تک تاب توسط خبرگزاری فارس

تهیه گزارش از مجموعه صنعتی تک تاب توسط خبرگزاری فارس

روز دوشنبه 22 اردیبهشت 99 گروهی از خبرنگاران خبرگزاری فارس با هماهنگی قبلی، جهت تهیه گزارش خبری به شرکت کانیا نور برزین زاگرس مراجعه کردند.

در این بازدید این تیم خبری اقدام به تهیه یک رپورتاژ خبری نمودند. مدیر عامل محترم شرکت کانیا نور در مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلام کردند که در حال حاضر در این شرکت 136 نفر شاغل هستند که 105 نفر آنها خانم هستند.

آقای رحمانی همچنین در خصوص پتانسیل های افزایش ظرفیت تولید شرکت در صورت مساعدت و همکاری مسئولین و نهادهای ذیربط فرمودند: اگر این موضوع محقق شود تعداد شاغلین در این مجموعه صنعتی افزایش خواهد یافت. ایشان در ادامه در خصوص برنامه های توسعه شرکت گفتند که در حال حاضر استارت فاز دوم کارخانه زده شده است و فونداسیون کارخانه جدید آماده و ماشین الات مورد نیاز را پیش خرید کرده اند.

شایان ذکر است هیات خبرگزاری از آزمایشگاه اصلی و آزمایشگاه در حال تجهیز شرکت نیز بازدید کردند. رئیس هیات مدیره شرکت در خصوص انواع آزمایشات طول عمر، شاخص های ایمنی،حفظ شارنوری و ….. اطلاعاتی را ارائه دادند و خاطرنشان کردند که در نیمه دوم سال 1399 شرکت آزمایشگاه همکار را برای استان های همجوار جهت توسعه خدمات آزمایشگاهی خود تاسیس خواهد کرد.

مهندس مصطفایی مدیر فنی و مهندسی شرکت در مصاحبه با خبرگزاری، از راه اندازی خط مونتاژ اتوماتیک در شرکت خبر دادند. ایشان اذعان کردند که راه اندازی این خط بدون حضور متخصصان خارجی و  فقط بوسیله مدیر عامل محترم  و واحد فنی و مهندسی انجام شده است.

مدیر فنی و مهندسی در ادامه اظهار کردند که خوشبختانه تابحال مشکلات داخلی نداشتیم و فقط در زمینه تخصیص ارز وارداتی مشکلاتی داریم و به خاطر این موضوع قطعات وارداتی شرکت بیش از چهار ماه است که در گمرک مانده اند و اگر تدابیری اندیشه نشود در آینده با مشکل تامین مواد اولیه مواجه خواهیم شد.

در پایان کارشناس بهداشت حرفه ای کارخانه در مورد تدابیر شرکت در ایام پاندمی کرونا برای حفظ سلامت کارکنان مواردی را خاطر نشان کردند. وی اظهار داشت که در کارخانه مواد ضد عفونی کننده را بر طبق اصول بهداشتی تهیه و نسبت به ضد عفونی کردن و گندزدایی مستمر سطوح مختلف اقدام کرده‌اند.

به کمک نیاز دارید؟ با ما گفتگو کنید